Центр протезно-ортопедичної допомоги «Теллус»
З 1998 року безкоштовно виготовляємо та забезпечуємо індивідуальними протезно-ортопедичними виробами будь якої складності усіх осіб з інвалідністю, у т.ч. військовослужбовців!
Приклади наших робіт, новини та історії клієнтів можна знайти в соц. мережах. Клікайте та переходьте:

Найбільш поширені питання

  • Коли буде готов мій виріб?
    Виріб запускається в роботу тільки після того, як договір буде укладено. УСЗН повинен відкрити договір, після цього найближчим часом ми направимо договір на підписання. Далі все залежить від того, як швидко УСЗН підпише договір (це означає, що він укладений). Як тільки буде укладено договір - виріб піде в роботу. Дізнаватися чи укладено договір, можна або в УСЗН, або дзвонити до нас. Термін виконання - 40 робочих днів з моменту укладання договору.
    Розгорнути відповідь
  • Що це за система нова з договорами?
    З 2018 року передбачена нова договірна система. На сайті МСПУ можна ознайомитися з інформацією.
    Розгорнути відповідь
  • Який потрібен пакет документів, щоб отримати виріб?
    Постанова КМУ 321 від 05.04.2012 «Про затвердження Порядку забезпечення технічнімі та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та других окремих категорій населення и виплати грошової компенсації вартості за самостійно Придбані технічні засоби реабілітації, Переліків таких засобів» (Витяг з 321 Постанови з цією інформацією міститься в документі 4 Кроку, а також продубльована в Інформаційному буклеті "Тєллус")
    Розгорнути відповідь
  • Що потрібно, щоб отримати виріб у Вашому центрі?
    - отримати направління в УСЗН; - вибрати в УСЗН зі списку підприємств наше підприємство (щоб УСЗН натиснув "Згода"); - прийти після цього протягом 2 тижнів до нас з оригіналом напрямку. Ми маємо право обирати будь-яке підприємство.
    Розгорнути відповідь
  • В якому документі описані мої права?
    Постанова КМУ 321 від 05.04.2012 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншімі засоби реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та других окремих категорій населення и виплати грошової компенсації вартості за самостійно Придбані технічні засоби реабілітації, переліків таких засобів».
    Розгорнути відповідь
  • Навіщо я віддаю документи, якщо не зрозуміло коли отримаю виріб?
    Без оригіналу направлення, ми не можемо забити попереднє замовлення, відповідно Ви не потрапите в чергу на включення в договір, що відстрочить термін запуску виробу в роботу.
    Розгорнути відповідь
  • Чи є у Вас стаціонар?
    Ми виготовляємо виріб за сучасними технологіями, що не потребує стаціонарного лікування. У нас є школа ходьби (в реабілітаційній кімнаті), де ми амбулаторно навчаємо ходьбі. Відео та фото можна побачити у нас на сайті.
    Розгорнути відповідь
  • Виїжджаєте Ви за Україну?
    На даний момент, на жаль, виїжджаємо тільки по Одеській і Миколаївській областях, є філія в Херсоні. Але якщо ви проживаєте не в цих областях і хочете замовити у нас протез, ми компенсуємо дорогу туди і назад (гіпсування, примірка і видача) при наявності чека на бензин / квитка та іншого документа, що підтверджує проїзд.
    Розгорнути відповідь
  • Чи є у Вас реабілітація?
    Так, у нас є реабілітаційна кімната, відео та фото можна побачити на нашому сайті. Три перших заняття - безкоштовно!
    Розгорнути відповідь
  • Ви надаєте лікарську консультацію платно або безкоштовно?
    Так, надаємо! При замовленні безкоштовного виробу консультація лікаря обов'язкова після оформлення в реєстратурі.
    Розгорнути відповідь
  • Чи є якась черговість забезпечення виробами?
    Пункт 12 Постанови КМУ 321 від 05.04.1912. Особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та інші особи забезпечуються технічними та іншімі засобами реабілітації в порядку черговості. Першочергово забезпечуються технічними та іншімі засобами реабілітаціі та отримують компенсацію діти з інвалідністю, Позачергове - постраждалі внаслідок антітерорістічної операции, жінки після мастектомії, секторальної резекції молочной залози, квадрантектомії, з порушенням розвитку молочних залоз, особи з інвалідністю у разі первинного забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.
    Розгорнути відповідь
  • Чи передбачена компенсація грошова, якщо я купив виріб?
    Компенсація передбачена і обмежена Переліком з Постанови КМУ 321 від 05.04.19 (Додаток 2).
    Розгорнути відповідь
  • Де подивитися вироби (терміни), які можна отримати безкоштовно?
    Перелік з Постанови КМУ 321 від 05.04.2012 (Додаток 1).
    Розгорнути відповідь
  • Чи можете відправити вироби поштою?
    Так, в пункті 36 Постанови КМУ 321 від 05.04.19 описані види виробів, які ми маємо право відправляти поштою тільки при наявності письмової заяви. (У разі надходження письмового Звернення від особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особини або їх законних представників, Підприємству дозволяється надсилати поштою готове ортопедичне взуття, обтуратори, ортези із текстильних матеріалів).
    Розгорнути відповідь
  • Чи всі підприємства можуть видавати вироби?
    Для того, щоб видавати вироби, підприємство повинно пройти експертну комісію МСПУ. Комісія приймає рішення, що відбивається в протоколі (він також є на сайті). Список підприємств, які можуть безкоштовно видавати вироби на сайті МСПУ. https://www.msp.gov.ua/content/zabezpechennya-tehnichnimi-ta-inshimi-zasobami-reabilitacii-specavtotransportom.html/. Перелік підприємств усіх форм власності, які виготовляють, постачають и ремонтують технічні засоби реабілітації та відповідають кваліфікаційним вимогам, установленим Мінсоцполітікі. Увага: в переліку також повинні бути вказані види виробів, які підприємство має право видавати!
    Розгорнути відповідь
  • У чому різниця післягарантійного і гарантійного ремонту?
    Гарантійний ремонт це ремонт який підприємство за свій рахунок має здійснити в разі, якщо виробом користувалися правильно, однак виявлені дефекти. Термін гарантійного ремонту встановлюється в СОУ. У разі протезів: різний виробник дає різний термін на комплектуючі (за запитом можна уточнити термін). Післягарантійний ремонт настає після гарантійного терміну і клієнт може бути безкоштовно їм забезпечений. Для цього він приходить на підприємство і пише заяву, після ремонт вноситься в передзамовлення.
    Розгорнути відповідь
  • У чому різниця між двостороннім і тристороннім договором?
    Двосторонній: дві сторони підписують договір - УСЗН і підприємство, тристоронній: УСЗН, клієнт і підприємство. Тристоронній полягає на кожного клієнта окремо в разі якщо це протези і / або ортези шарнірні, всі інші вироби - двосторонні договори.
    Розгорнути відповідь
  • Що таке 3D в протезуванні та ортезуванні?
    3D сканером сканують кінцівку, після зображення моделюється техніком-протезистом в спеціальній програмі, враховуються всі анатомічні особливості і деформації, далі на фрезерному верстаті випилюється негатив, на заснування якого робиться виріб. Основна перевага - до мінімуму зводиться неточність у вимірах, відсутність гіпсів.
    Розгорнути відповідь
  • Що таке 3D у взутті?
    3D сканером сканується стопа, після зображення моделюється техніком в спеціальній програмі, враховуються всі анатомічні особливості і деформації, далі на фрезерному верстаті випилюється індивідуальна колодка, на базі якої робиться виріб. Основна перевага - до мінімуму зводиться неточність у вимірах, колодка враховує всі деформації, що дозволяє виготовити максимально комфортне взуття.
    Розгорнути відповідь
  • Що за диплом ISPO про який Ви говорите?
    International Society for Prosthetics and Orthotics - міжнародне співтовариство по протезуванню та ортезуванню. Найбільше співтовариство в цій галузі, яке просуває і навчає всіх нововведеням в галузі, організовує програми навчання для техніків по всьому світу, найбільші виставки матеріалів і комплектуючих, ділиться новинами про сучасні розробки, розробляє новинки і демонструє їх ринку. В одній із таких шкіл, організованих ISPO у В'єтнамі, вчилися наші техніки.
    Розгорнути відповідь
Задати питання

Введіть капчу:

captcha

 

Не знайшли відповідь ан своє питання? Не проблема, Ви можете online задавати нам свої питання і ми неодмінно найближчим часом опублікуємо відповідь.

Всі питання проходять модерацію, в зв'язку з чим, може бути затримка перед публікацією. Просимо поставитися до цього з розумінням і терпінням.